ЧЕТВЕР, 14 ТРАВНЯ
1. Літературне читання - позакласне читання на тему "Справи твоїх ровесників".
- Прочитай твори перейшовши за посиланням, або підбери самостійно на задану тему.
→Ярослав Стельмах "Нахаба"
→ «Найважливіше — примусити себе відчувати»
Вчився в одній школі Геннадій. Яке б
запитання не поставила вчителька, він одразу ж піднімає руку, дає повну
відповідь і одержує п’ятірку. Писав Геннадій краще за всіх, розв’язував
задачі швидше від всіх. Але не любили товариші Геннадія:занадто вже
виставляв напоказ свій розум. Відповість на запитання вчительки і
подивиться на клас, неначе скаже: «Дивіться. Я – найрозумніший».
Напровесні клас зібрався у похід. Раділи діти – Скільки задоволення принесуть їм мандрівка та ночівля в лісі!
Думали
– гадали, які речі у похід брати, як обід варити, як на нічліг
лаштуватись. І вирішили: потрібно брати одну ковдру, одну миску на двох.
Швидко розібрались за парами. А з Геннадієм ніхто не хоче ні ковдри
однієї брати, ні з одної миски їсти. Заплакав хлопець, підійшов до
вчительки і каже:
-Я ж нікому й слова поганого не сказав… За що мене незлюбили?
– Нелегка справа – примусити себе говорити, – відповіла вчителька.
– Ще важче – примусити себе мовчати. Іще важче – примусити себе думати.
А найважливіше – примусити себе відчувати.
– Як же мені примусити себе відчувати?
– Треба бачити людей іншими очима. Ти радієш,що ти розумніший за всіх.
А треба сумувати, що нема розумнішого за тебе. Тому що кожний, хто вважає себе най – най… стає врешті – решт, самотнім.
– Дякую за науку, – сказав Геннадій.
– А в похід мені як же йти – з товаришами чи ні?
– Йди. Бери свою ковдру, свою миску і починай нове життя. Відкривай очі на людей і вчись їх бачити по – іншому.
Обговорення оповідання.
1.Чому Геннадій не мав поваги в колективі?
2.Що б ви порадили Геннадію?
3.Як ви вважаєте, чи зміниться поведінка Геннадія?
2. Українська мова - "Закріплення знань про дієслово"
- Пригадай!
- Виконай вправу № 448.
3. Трудове навчання - "Підставка для ручок та олівців"